donderdag 14 mei 2009

Leuk Engels blad

Toen wij onverwacht op koninginnedag naar Engeland vertrokken heb ik in Canterbury een aantal Engelse hobbybladen gekocht.
Waaronder eentje over Flower Fairies. Aangezien ik al jaren helemaal weg ben van de boekjes van Cicely M. Baker, moest ik natuurlijk dit blad hebben.



Op deze twee foto's zie je wat er allemaal bij zat om leuke kaarten te maken. Ik heb er al een aantal gemaakt, maar die moet ik nog even scannen.
Gelijk maar even gedaan en hier zien jullie twee van de 5 kaartjes die ik gemaakt heb met het materiaal uit het pakket. Het zijn zeer simpele kaartjes, maar desalniettemin erg leuk om te maken.


2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat jullie spontaan naar Engeland zijn geweest zeg.
    En dan ook nog zulke leuke aanwinsten scoren...jouw tripje kon vast niet meer stuk.
    Ik zag trouwens bij Pipoos hier (De Bogaard - Rijswijk) een stempel van 1 van die fairies vandaag. Dacht ik tip 'm ff.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. These are just so delicate and special. You've done a beautiful job with them. Martha Kay

    BeantwoordenVerwijderen