woensdag 11 mei 2011

Moederdagcadeau

Vandaag kwam mijn moederdagcadeau binnen per post. Ik had hem in België besteld, scheelde weer 5 euro. Het programma wordt nog steeds bekeken hier en vanavond eten we weer een recept van Jeroen. Bloemkool gratin met puree en gehakt. De schotel staat al zover klaar, moet alleen nog even een kaassaus maken. En dan vanavond alleen nog maar even in de oven te schuiven.
En het is natuurlijk weer een boek voor in mijn kookboekenkast. Ook vorige week in Engeland weer een boek erbij gekocht. Ik kan het gewoonweg niet laten. En ook nog een boek van Coen gekregen van één van mijn favoriete Engelse koks, James Martin.

4 opmerkingen:

  1. ja een leuk Cadeau he?

    daar heb jij meer aan als Papa.

    Coen,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zitten leuke recepten in het boek. En we kijken er elke naar. En we hebben voor jou betaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha,moest wel even lachen om de 1e reactie ;-) Ik ken Jeroen Meus niet, maar door dat bloemkool schoteltje wordt ik wel nieuwsgierig!!

    BeantwoordenVerwijderen