donderdag 10 februari 2011

Kitchen Aid aanvulling

In het programma Baking made easy, van Lorraine Pascale op BBC2, gebruikt Lorraine iedere keer een mooie glazen mengkom van de Kitchen Aid. Ik ben op internet op zoek gegaan, en hem per ongeluk bijna besteld in Amerika. Ik kon gelukkig mijn aankoop nog cancellen, want de verzendkosten waren net zo duur als de kom kost. Dat werd natuurlijk een beetje veel.
In Nederland heb ik na lang zoeken een adres gevonden in Emmen, bij Jan van Peer.

De kom heb ik gisteren besteld en betaald en vandaag werd hij al thuis bezorgd. Hij weegt bijna 2 kilogram, en heeft er ook een deksel bij. Hij past bijna niet onder de machine, maar het gaat allemaal precies.
Vandaag ook gelijk maar gebruikt en lekkere 7 granen pannenkoeken mix van molen de Windotter te IJsselstein er in gemengd.

1 opmerking:

  1. Ik kijk ook elke maandag naar Baking Made Easy. Leuk programma en geweldige recepten. Bij mij staan er nog een paar op het lijstje om nog te maken!

    BeantwoordenVerwijderen