vrijdag 7 januari 2011

Country Companions

A jaren ben ik verliefd op de plaatjes van Country Companions. Ik heb er ook al een paar geborduurd, maar nu zijn er dan eindelijk stempels van op de markt. En ben ik vandaag dus naar de hobbywinkel geweest en stempels gekocht. Maar ja, ik was hebberig en lette niet goed op en toen ik thuis kwam zag ik dat ik ook een pakketje heb gekocht om een 3D kaartje te maken.
Dat heb ik dus maar als eerste gedaan en verder alleen maar zitten kwijlen boven mijn papier.
Het was geen straf om dit kaartje te moeten maken, maar heel plezant, zoals onze zuiderburen zouden zeggen.
Van dit plaatje heb ik dan ook de stempel, nu nog wat moois maken.

1 opmerking:

  1. Hallo Liesbeth,

    Ze zijn erg leuk, ik heb ze ook wel eens gehad maar dan als beeldjes echt leuk, trouwens wel een mooi kaartje hoor!!
    groetjes Eline

    BeantwoordenVerwijderen